2009. január 31., szombat

SMS-k az előző napokról...

Január 27. a pihenőnap

" 01. 27-én: ...Megoldottuk az autóink problémáit, hogy az előttünk álló szakaszokra tovább induljunk. Utána egy jót ebédeltünk a kacsások szobájában mindannyian. A gázfőzőkön lett főtt étel csinálva. Ebéd után megnéztük a másik tábort. ahol a többség megszállt. Egy parti bungalós kemping. Ott ejtőztünk egyet a nagy sátor alatt, amivel az ebéd utáni sziesztát bepótoltuk. Visszafelé láttuk, hogy a német tévétől kameráznak és a kocsinkat is lefilmezik. Estére megnézünk egy mexikói éttermet és utána felkészülünk a holnapi indulásra. Megyünk Kiffába."

Azért a német TV-stábot meghatotta, hogy a Trabantokon kívül indult más, nekik hazai őstechnika a versenyen.... :)

" 23,18.: A kinti vacsora meghiúsult. A bent uralkodó higiéniás okok miatt. /Megjegyzés: a feljebb említett mexikoi étteremre utalhat/ Megint a szállásunk éttermében ettünk. Viszont ma sem kaptuk meg korábban, mint tegnap. Én megint csirkét ettem.:-) /Megjegyzés: Csocsesz csak csirkemellet eszik!:-)/ Fürcsizünk egy jót, mert holnap este valószínűleg sátrazni fogunk. A ma estét nem az ágyon fogom tölteni, mert nincs kedvem megint beszakadni és kényelmetlenül aludni. Ma lemosattuk a bogárkát és csilli lett. Semmit se veszített a fényéből. Viszont bent annál több homok van. Mint megtudtam lesz még ennél homokosabb is belülről."

Mauritániában gondolom nem veszik olyan szigorúan a HACCP szabványt, mint az UNIO területén!