2009. január 31., szombat

Január 25.

" 08,42.: Felkeltünk. Az éjszaka folyamán szinte teljesen lekerültem az ágyról a padlóra. Szépen, lépésről lépésre szakadt össze az ágy alattam. Olyan érzésem volt mintha egy lavorban kellene aludnom. Mindig amikor reccsent egyet, akkor felébredtem és nem tudtam mi is történik. De azért aludtam is. Most reggel mind a négy autón lesz mit csinálni. Az előző napokon mindenkinek lett egy kis baja. Kinek nagyobb, kinek kisebb. Mi csak bevizesedett gyújtással küzdöttünk, mert ahogyan a vízparton haladtunk, néha-néha belefutottunk a hullámba és olyankor aztán volt fröcskölés. De más bajunk nem volt. Készülünk a következő napokra és azok némelyikén lesz embert és kocsit próbáló szakasz."

A tarbantos szlogenből: "Déli kényelem...."

"00,00: Megyek aludni. Mindenki aki kijött a partra táborozni az ezernyi csillag alá, az a dagály és a homokdűnék miatt holnap 11-ig itt fog maradni. Amikor elindulunk, akkor 120 km lesz amit a vízparti fövenyen fogunk megtenni. A teljes táv 180 km. Ránk fegyveres őrök vigyáznak egész éjjel."

Amikor az utat elzárja a dagály....